Files of my life

Thursday, April 26, 2012

Happy pre' birthday to Me!


Yeeeah bitches (ştiu că nu e sănătos cuvîntul , dar îmi place cum sună în context ^^) , it's my preee'birthday!
Pentru că mîine şi poimîine puţin probabil că voi avea net, vreau să reuşesc să-mi mai suflu o felicitare, aşa, ca din partea mea!... Dacă nu mă voi iubi eu, cine o va face oare?(glumeam)
Deci, să fiu eu sănătoasă şi frumoasă , şi ţîţoasă ..şi restu! :D

Şi acum partea serioasă : Nu prea seamănă a fi ziua mea . Adicăăă..nu simt nimic special?! Va fi ca "doar o zi" , plus un pic mai mare atenţie din partea tuturor. Singurul lucru pentru care  mai sărbătoresc e cadourile , dragostea tuturor .

Well , un lucru pozitiv..defapt , puţin mai multe, e căă..mîine plec la decernarea permiilor la concursul în cauză la care luasem locul de frunte ("Writing Olympics"). Sooo, ziua de mîine nu va decurge atît de rău! Oportunităţile de party all day şi party all night , vin cu buiumul , aşa că , las eu pe 4 zile postura de şoarece de bibliotecă şi yes! Freedom dragilor!

Mai sincer ca niciodată , întotdeauna mi-am dorit respectul celor din jur , şi-l am! (Spre deosebire de Victor Petrini , din romanul  "Cel mai iubit dintre pămînteni" , eu port dragoste pentru oameni! Am ajuns să mă judec singură, iaca na! :D) Pentru asta vă mulţumesc mult dragii mei prieteni!
V-am pupat , şi  hug-ială -colbăială , după cum mai obişnuiesc eu să zic.... ne vedem miercuri la şcoală , cu noi forţe de presiune şi tracţiune... şi toate celelalte!

P.S : Era să uit , mammmmmiiiii , daţi-mi nişte motani din ăştia aşa roşcaţi şi bulbucaţi , că-mi cade maxilarul cînd îi văd! Diabolici mititei (în orice caz , mor de rîs de fiecare dată cînd privesc "The puss in boots & 3 diablos")


3 comments:

Anonymous said...

Felicitari Adry multa multa bucurie,fericire,dragoste sa fii mereu cum ai fost extraordinara,originala si mereu cu buna dispozitie.Cu mult respect EmJ :P :d

Anonymous said...

mi'a placut)*

Adriana Banari said...

Mulțumesc mult de tot Liv! Mă voi strădui să nu mă las influiențată de mulțime) și să rămîn cu aceleați calități care le apreciezi! :*