Files of my life

Saturday, April 14, 2012

Un Paște Fericit lume, dragă lume!




...și uite stăteam pe gînduri , să vă mîngîi sistemul auditiv cu niște felicitări călduțe de Paști sau nu? Ce-i aici de gîndit? Vă doresc toooot ce e mai bun! Și în viziunea mea, acuma BUN este friptura de miel care mă așteaptă de dimineață, cozonacul și toate bunătățile din bucătăria specială a mamei! Off, trebuie să mă abțin! Da, recunosc, sunt o păcătoasă , căci nu am reușit să mă împărtășesc, dar îmi voi ispăși pedeapsa acuma seara...voi sta de la 12:00 pînă la 5:00 la biserică, destul de mult, cred eu, însă se merită o mică jertfă. Mi s-a dat mie ”спец задания” , să  sfințesc pasca ...nu am de ales) надааааа!
Deci, scumpii și dragii mei...Învierea este un act divin ce dă o nouă existență firii noastre (pentru ce-i ce înțeleg chestia-n cauză) , Un fapt care ne privește pe noi este să o dobîndim și să o înțelegem. Fie ca toți NOI să devenim mai curați , mai buni și cu inima deschisă! Hristos a Înviat) șiiiiiiiii....Poftă mare pe mîine dimineață!



No comments: