Files of my life

Monday, April 9, 2012

Dacă aș fi SuperWoman...aș elibera din captivitate toate animalele de la ZOO...

   Pe bune că așa voi face!  Toți se gîndesc că dacă ar avea super puteri , vor salva lumea! Aham, o brînză! Mari eroi! Oamenii se vor salva singuri, numai atunci cînd vor conștientiza că ei fac lumea, și că numai iubind pot cunoaște culmile fericirii și a bună-stării!
  Inima mi s-a zdrobit, împrăștiindu-se în toate colțurile corpului cînd am văzut cum plînge o zebră. Realmente că așa a fost , nu am de ce să mint! Avea o față atît de tristă , parcă părăsită de orice speranță .Și acuma mi se schițează în minte acel chip străin, desfigurat și mortificat. Lacrimile-i erau atît de tulburi , ochii învolburați , iar botișorul arcuit vizibil în jos ...Natura mea primitivă , nu m-a lăsat să-i ghicesc toate tainele acestui animal , dar știu că spiritul este prezent în mod egal în tot ce există , într-un om ca și într-un cărăbuș.
   
    Simțeam cum nervii mi se concentrază într-un singur punct , dorind să explodeze! Adîncindu-mă în lumea necuvîntătoarelor situația devenea mai tensionantă => Ursul, Leul , Rîsul , Lupul..toți ăștia mergeau neliniștiți, ba într-un colț al cuștii , ba în altul , ca un du-te vino neîncetat, de parcă puneau la cale ceva...(Aveam impresia că mă aflu în Narnia : ”Нарнийцы! вперёд!”)
    Vulturele pleșuv - cel care îl cunosc zburînd liber și îndulcindu-se cu o furie nemaipomenită din carnea vie și fragedă a prăzii sale , în acest teritoriu limitat de niște bare de fier , stătea nemișcat ca un bibelou de ceară..
   Suflete blindate , iată ce am văzut eu la ZOO! Dar pentru ce? Pentru ce Omul ”și-a inventat” dreptul de a priva de libertate aceste animale amorfe? Numai ca să ne încînte privirea, ca să ridice economia țării pe baza suferinței lor?
   Cineva spunea că ”Omul singur , nu e cu nimic mai mult decît un vierme” , dar un animal singur, oare ce e? mai ales că e animal și nu poate să se apere după gratii...e NIMIC, asta e!
  Frumoși pe din afară, dar găunoși în interior ,asta pot să zis despre oamenii care au zămislit grădina zoologică! Animalele sunt litere moarte în captivitate , dar va veni odată și ziua lor! Răzbunarea le  va sta ca o perdea groasă deasupra ochilor! 
 

     Dar,, visul e vis...dacă ordonă Obamma să se declanșeze o bombă atomică, s-au dus cu toate planurile malefice, și cu animale , și cu oameni ! :))))))

No comments: