Files of my life

Monday, March 19, 2012

La ora de ”reflecții”

      Și uite stau la lecția de matematică...God! Parcă ai zice că-s într-o celulă iluminată de 4 ferestre (drept că aici ai și șanse bune de evadat) . În fața mea stă un jandarm cu coc și tot lămurește ceva neperceput de neuronii substanței mele cenușii! Trag niște priviri prin clasă ...mai că mi le-aș întoarce înapoi la ținta inițială. Dar zic, o mică cercetare niciodată nu strică ! Așa un tablou! Zici că l-ai vedea pe Ali Baba și cei 23 de hoți! :)) Unul, cică reflectează cu ochii închiși, Altul consultă caietul Alteia (Te uiți și cîștigi!) . Celălalt studiază legea gravitației aruncînd hîrtiuțe mototolite prin tot cuprinsul clasei. Cealaltă nu vrea să-i sufle Altuia , primind în schimb cuvîntul ”Mizerabilo”...etc,etc., nu mă opresc în acest punct că-i mult de vorbit!
       D-na ”Judecătoreasă” mă trezește din momentele mele grele de observație purtate pe aripi de vînt și deodată caseta se rebobinează invers. Îmi zice cu un glas de sticlete deghizat în Terminator : ”La tablă! ” (tocmai asta doream să aud, SENTINȚA!)...În gîndul meu..”Iiiii, d-na profesoară..nu v-ați săturat de atîtea cadavre vii în fața clasei?!”
 Trecem și peste asta, puțină mușturluială și ies cîteva heroglife scrise pe tablă...”Treci la loc!” , (Parcă am văzut moartea în direct!)
       Apoi ce mai rămîne...stai și aștepți cu apă la gură rezultatul din dosarul X, desigur..ce notă ți-a mai afișa de data asta d-na Filosoafă! Nu cumva să fie în toane proaste , că-apoi atîta-mi mai trebuie! Cu chiu cu vai mîzgîlește un 9 ,...și inimioara din călcîi ajunge treptat înapoi în cutiuța toracică.
        Sigur, cum pot eu să nu-mi aduc aminte de cel mai examinat obiect din timpul lecției...CEASUL! Observ că, Miroaaaaaaaseeee, miroaaaaseeeee a RECREAAAAȚIEEEE! O ghiontesc pe Zombie-leasa de lîngă mine , și-i zic noutatea: ”Sunăăă!”
           Zrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
 
         ”Huuu, totuși există Dumnezeu și oameni fericiți pe pămînt!”

No comments: